308

300

Juno Reactor - Hotaka single - Metropolis Records

Juno Reactor je jedan od onih projekata koji nisu toliko vezani samo uz trance scenu, nedavno je čak procurila informacija da rade soundtrack za nove matrix filmove. U svakom slučaju bez obzira na njihov stil imaju veliko značenje za trance scenu, pa tako i ovaj single nije izuzetak.

01. Hotaka (Radio Edit) (3:35)
Ovo je malo skraćena verzija singla tako da odmah na početku bez nekog dugog uvoda počinje glavna tema stvari. Na početku se javljaju duboki voice sampleovi no odmah kreće jedna melodijska tema koja ostaje u pozadini tijekom cjele stvari. Nakon 20ak sekundi javlja se gitara koja ga odlično nadopunjava. Kako to obično biva kod Juno Reactora javljaju se ženski vokali koji nešto viču u pozadini. Jasno je kombiniranje raznih etno elemenata sa futurističkim stilom što se vidi između ostaloga i u agresivnim i dubokim tribal bubnjevima koji se javljaju u stvari. Stvar završava sa solo rifom gitare i istim voice sampleovima kao na početku. Iako stvar jako odstupa od tipičnog trance zvuka i odzvanja jednim malo komercijalnijim zvukom i dalje nevjerojatno je isproducirana.

02. Hotaka (12
Cjela verzija već zvuči puno drukčije. Uvod je razduljen na neke dvije minute i počinje sa ženskim vokalima. No struktura stvari je uglavnom ista samo što svi djelovi puno duže traju. Svi voice sampleovi su u ovoj stvari naglašeniji i protežu se kroz cjelu stvar tako da nemamo nekakvu pretjeranu progresivu nego stvar koja kako joj i ime kaže stvorena za dance floor. Na sredini ima kratkih prekida i nekoliko efekata koji nisu bili prisutni u prethodnoj verziji. No većina elemenata je i dalje ista kao i u prethodnoj verziji tako da nema potrebe da ih ponovo opisujem. U svakom slučaju bolja verzija nego prethodna.

03. Hotaka (Thomas P. Heckman Remix) (8:00)
Ovo je bez ikakve sumnje najbolja stvar na cdu. Svaka čast Thomassu koji je napravio odličan progressive remix. Ova stvar jednostavno definira sve ono što progressive zvuk danas predstavlja. Stvar se konstantno razvija uz odličan ritam. Zadržani su vokali no sama struktura stvari je jako bitno izmjenjena i ima onaj tipičan scando sound. Polako se javljaju snareovi i kick a ritam vas samo polako vozi. Dosta elemenata iz originala je izostavljeno kao gitare i tribal bubnjevi. Uglavnom su se zadržali neki efekti i vokali i cjela stvar samo ide naprijed. Javljaju se i perkusije i high hatovi. Tek 3 minute pred kraj se javljaju gitare uz zenske voice sampleove no samo nakratko. Vrhunac stvari je dvije minute pred kraj kada se javlja riff od gitare no sa trippy efektima. Dolazi do kratkog prekida i javlja se u normalnom izdanju i stvar opet nastavlja sve do kraja. Definitivno najbolja stvar na singleu koja će svoju svrhu najbolje pokazati na dance floorovima.

04. Hotaka (Der Dritte Raum Remix) (8:24)
Nakon odlične prethodne stvari ova zvuči dosta jednostavno. Ima jako čudan uvod i sama struktura stvari zvuči dosta drukčije. Javljaju se neki sampleovi koji nisu iz originala, cjela stvar je dosta duboka no sami ritam je jako plitak i slab. Također se jako sporo razvija. Tek nakon dvije minute se javljaju isti voice sampleovi kao i u originalu i doslovce je cjela struktura netaknuta nego je samo na nju nadodana duboka bass linija. Na sredini se javlja malo duži drop da bi stvar krenula od početka uz par sitnih efekata u pozadini. No ritam je prejednostavan i plitak. Pred kraj se javljaju breakbeat elementi i gitarski riff. Odjednom se javlja ogromna količina efekata i sampleova da bi stvar nakraju završila sa ženskim vokalima. Jako čudna i razočaravajuća stvar sobzirom da se radi o Der Dritte raum.

No bez obzira na zadnju stvar cjeli single je jako pohvalan. Iako radio edit verzija ima malo jedan drukčiji pristup ostale stvari mogu jako dobro svoj posao odraditi na floorovima. Iako ovo možda nije najbolje što se može čuti od Juno Reactora ako volite njihov stil nećete nikako biti razočarani. Ako pak nevolite, Thomas P. Heckman remix je i dalje dovoljan razlog za kupnju ovog singlea.