402

394

Infected Mushroom - Deeply Disturbed single - BNE

Od trećeg Infected Mushroom albuma B.P. Empire prošlo je dosta vremena. Do danas su izdali nekoliko singlova na raznim kompilacijama i dva ep singlea, Birthday single i Deeply disturbed single koji je nedavno izašao. Single je izdan sa svrhom da nam pokaže što nas čeka na novom Infected Mushroom albumu koji također uskoro izlazi. Cover singla je dosta drukčiji od onoga što smo navikli, naime, na njemu nema gljiva kako je inače slučaj sa svim infected mushroom coverima.

01. Deeply Disturbed (Edit) (3:50)
Single započinje sa skraćenom verzijom originala koja je namjenjena puštanju na radiju. Pa nema previše smisla ju opisivat jer je identična originalu samo su izbačene neke dionice i sve se puno brže razvija.

02. Deeply Disturbed (Yahel Remix) (7:31)
Yahelov remix originala je puno progresivniji i dublji, no isto tako i sporiji. Stvar je prilagođena za izraelske klubove što je inače i slučaj sa yahelovim zvukom. Zvuk je malo emotivniji i ima zanimljive tribal elemente uz njegove klasične synth melodije. Voice sampleovi su također tu. Solidna stvar, jako dinamična i zanimljiva.

03. Deeply Disturbed (Violet Vision Remix) (6:10)
Cjeli single se isplati nabaviti samo zbog ove stvari. Definitivno najbolji remix na singlu. Radi se o totalno drukčijem pristupu muzici. Kombiniraju se elementi breakbeata, big beata i acid zvuka. Stvar je jako jako dinamična i nemoguće je rasplesati se na nju no kad ju slušate imate dojam kao da je snimana uživo zbog hrpe efekata, prekida i distorzija. Stvar jednostavno vrišti od energije. Svaki mali detalj je izmjenjen do maksimuma i cjela stvar vas konstantno uzdiže i spušta. Kako se bliži kraju to su distorzije na voice sampleovima i trippy efekti na gitari jači da bi nakraju samo ostala solo gitara s kojom završava stvar. Najbolja stvar na singlu.

04. Deeply Disturbed (8:22)
Ovo je original verzija koja je napravljena u standardnom infected mushroom stilu, full on, melodično i po prvi puta sa vokalima duvdeva koji su distorzirani. Konstrukcija stvari je tipična za jednu full on stvar. U početku se javlja beat, da bi nakon nekog vremena došla glavna melodija koja je izvedena na gitari i zvuči odlično. Nakon prekida blizu sredine javljaju se voice sampleovi od duvdeva i sve je popraćeno raznim distorzijama u pozadini. vokali su zanimljivi ali vas počinju živcirati nakon nekog vremena. Nakon njih se opet javlja solo gitara sa drukčijom melodijom no stvar se vrača na standardan full on beat i ubrzo dolazi do kraja uz odjekujuće voice sampleove. Solidna stvar no infectedi mogu i bolje.

05. Drop Out (5:23)
Ova stvar najavljuje novi infected stil koji možemo očekivati na drugom cdu njihovog albuma. Radi se o freestyle ambient stvari također sa voice sampleovima. Uz violet vision remix ovo mi je također favorit na singlu. Na sredini se javlja predivna akustična gitara na koju jednostavno nemožete ostati ravnodušni. Nevjerojatan stil i kvaliteta produkcije i naravno razni efekti po kojima su infected poznati.

Sve u svemu radi se o zanimljivom singlu koji je izdan zbog promocije novog albuma. Odlična kvaliteta produkcije i zanimljiv novi stil su karakteristika violet vision remixa i stvari drop out zbog kojih se definitivno isplati kupiti ovaj single. Naravno ako niste obožavatelj infected mushroom stila onda vam ga i nebi preporučio. Sve u svemu, i više nego solidno.