207

189

Bio Tonic - On The Rox - Solstice

Bio Tonic do sada nije bio neki previše poznati i popularni projekt. Ovo im je drugi album pod imenom On The Rox a prije njega su bili najviše poznati po hitu 3rd link koji je rasturao floorove dosta dugo. No osim prvog albuma elektrik colors nisu baš bili poznati projekt. Cover cda je odličan. Sama prednja strana možda ne toliko kolko sam cd koji je odlično oslikan i sve izgleda jako jako svježe i zanimljivo.

01. Bio-Thing (07:36)
Ovakvo nešto sam jako dugo vremena čekao, jednom riječju uvod u ovaj album je pravo osvježenje. Kako i ime albuma govori ovdje se javljaju funky gitare i povremeni acid elementi. No stvari zvuče smješno i blesavo. Ova prva stvar je najsmješnija, pretrpana je voice sampleovima i melodijama, no sve je jako dinamično i stvari se nakon svake minute drastično mjenjaju. Highlight cjele stvari je jedna trippy melodija sa snažnim acid prizvukom no nikako naporna, totalno simpatična i smješna poskočica.

02. On The Rox (07:19)
Uvod je napravljen sa nekim japanskim voice sampleovima i sa breakovima koji nam toliko fale u full onu. Javljaju se odlične acid melodije a na sredini uletava zanimljiva isprekidana melodija, jako kratka i cjelo vrijeme samo prati ostatak stvari. Japanski voice sampleovi se također javljaju u velikoj količini ali highlight ove stvari su acid zvukovi koji se jave pred kraj i odvedu stvar u totalno drugom smjeru. Solidna stvar.

03. Titanium Flood (07:37)
Ova stvar se jako polako razvija i puno je mračnija i minimalnija od ostalih, jedini veći highlight je jedna tiha i dublja acid melodija koja se javlja na sredini. Cjela stvar je dosta uplifting no negdje blizu kraja javlja se jedna acid gitara koja dosta porementi strukturu stvari. Stvar djeluje kao neki pokušaj imitiranja Sun Projecta. Najslabija stvar na albumu.

04. Robot To Love (07:25)
Ovo je najmračnija stvar na albumu i ima odličnu atmosferu zahvaljujući ženskom trippy glasu koji se javlja kroz cjelu stvar. Duboke synth melodije su također prisutne cjelo vrijeme no ženski glas daje nevjerojatnu dubinu stvari. Također se javlja jedna egzotična i mistična melodija s kojom stvar polako dolazi do kraja. Solidno.

05. All Them Witches (06:46)
Iako su prijašnje tri stvari bile uglavnom solidne ovdje se situacija drastično mjenja. BPMovi naglo porastu na idealnih 145 i cjela atmosfera je u stilu full ona. Cjelo vrijeme vas vozi jedna duboka melodija i uzdiže cjelu atmosferu dok se u pozadini javljaju zvukovi mašinerija. Odlični snareovi još više uzdižu ovu stvar sve do trenutna kada se javlja jako kratak prekid i kreće glavna tema koja jako podsječa na bamboo forest stil. Duboko, groovy i jako bazirano na loopovima. Odlična stvar za dancefloor.

06. Standard Cosmology (07:32
Ova stvar ima najveću količinu acid elemenata od svih, nakon kratkog uvoda javljaju se noćne melodije i odmah dolazi tipična acid tema. Za retro lovere odlično no po mojem ukusu malo pretjerano. No glavna noćna melodija je odlična i predivno vozi cjelu stvar naprijed uz jake kick drumove sve dok ne dođe do prekida i jave se japanski ženski glasovi, uz male breakove stvar nastavlja dalje i uz snažne acid melodije dolazi do kraja. Solidno.

07. Basix (7:25)
Ova stvar ima najviše japanske atmosfere i azijskih melodija od svih, jako podsjeća na saikopod stil. Jako je ritmična i agresivna po samoj strukturi no glavna melodija je jako smirujuća tako da se dobiva jedna odlična sredina. Na sredini se javlja jedna jako trippy i blesava melodija no odlično nastavlja priču. Blizu kraja se javlja drop i tipična dizalica sa povećavanjem BPMova. Ali japanske mirne melodije su i dalje tu i predivno voze sve do kraja stvari. Jako čudno i smješno ali sve u svemu odlično izvedena stvar.

08. 3rd Link
Original je stvar koja ih je proslavila a i remix nije ništa lošiji. Puno je dublji i električniji od originala u kojem su dominirale akustične gitare. Ovdje su voice sampleovi totalno istripani a melodija je elektrizirana. Stvar je puno agresivnija no i dalje se javlja onaj stil koji je najbolje opisati riječju debilana. Smješno, energično i zanimljivo. Highlight u cjeloj stvari su jako kratke melodije koje zvuče kao violine, nakon njih javlja se odličan kick drum za koji cjelo vrijeme zvuči kao da je rađen uživo. Pred kraj se javlja melodija koja je u originalu bila glavna, također elektrizirana. Prate ju high hatovi i cjela stvar se uzdiže uz zvkove tristotrojke. Odličan remix odličnog originala.

09. Relaxtrack (06:40)
Kako i ime predlaže ovdje se radi o downbeat stvari. Uvod je jako dugačak i jedino što se čuje su melodije i zvukovi valova. Javlja se odlična gitara i jako odjekujuči spori beat na 80 bpma. Kroz cjelu stvar se javlja ženski glas koji odjekuje kao i svi ostali zvukovi. Solidno no pomalo dosadno.

10. Somewhere (08:02)
Zadnja stvar na albumu započinje sa odličnim breakovima i kick drumom. Cjela stvar je freestyle i mješa se ogromna količina elemenata. Melodije i efekti su u stilu entheogenica, dakle jako opuštajuće dok breakovi i kick drumovi cjelo vrijeme održavaju dinamiku u stvari. Javlja se jako naglašena trippy melodija sa utjecajima electro stila. Beat je sve nepravilniji i na par mjesta izgleda kao da stvar prekida i što je nevjerojatno, stvar završava sa harmonikom. Odlična stvar.

Sve u svemu radi se o jako varirajućem albumu, velika količina stilova se ovdje javlja i definitivno nije još jedan full on uradak koji će samo pokazat sebe na flooru. Jako svjež i inovativan pristup uz hrpe sitnih detalja kao što su kratki riffovi sa gitara, acid melodije i prisutnost par klasičnih instrumenata no toliko izmanipuliranih da ih jedva primjetite. Odličan album koji toplo preporučujem svakome tko traži psy trance bez prisutnosti full on zvukova.