Ovo Izdanje možete kupiti na sljedeęim online shopovima:

209

210

Atmos - Metro de Luxe Single - Spiral Trax

O imenu kao Å”to je Atmos ne treba mnogo govora. Pravim imenom Tomasz Baliczki iz Å vedske (Goeteburg) svojim dosadaÅ”njim uradcima i brojnim nastupima sam je po sebi garancija kvalitete. Nakon dva albuma - Headcleaner i Overlap i kompilacije In Case of Escape, Atmos sprema novi album, a ovaj singl je samo najava za ono Å”to bi tek trebalo izaƦi iz njegovog studija. Nepotrebno je govoriti da je izdavao svoje uratke na najrespektabilnijim labelovima poput Digital Strucutres i Spiral Trax te suraĆ°ivao s najcjenjenijim imenima trance scene. Ovo izdanje dolazi nam na Spiral Traxu, a sve Å”to mogu reƦi jest - uživajte.

01. Metro de Luxe (Original Album Version) (8:31)
Stvar poĆØinje nježnim kickom, koji traje dvadestak sekundi, klasiĆØna priĆØa za Atmosa. Kad nestane kick, dolazi vokaliƦ, perkusije, zagrijavanje za track, crash i sve poĆØinje. Topli bassline karakteristiĆØan za njegov stil, a nakon nekog vremena javljaju se drumovi koji upotpunjuju cijelu priĆØu. Razvija priĆØu do ĆØetvrte minute gdje se na sav ovaj aranžman pridodaje melodija. Kao i uvijek, usred priĆØe nastane break gdje je prisutna samo melodija i sample muÅ”kog vokala, a na isti naĆØin na koji je uveo stvar vozi do kraja.

02. Catch From Scratch (Metropolitan Cut) (6:31)
Ova stvar je fuzija prve i treƦe stvari, a vokal i bassline su uzeti iz prve stvari. Stvar po samom aranžmanu vrlo naliĆØi prvoj, premda je melodija koja prolazi kroz nju drugaĆØija. Perkusije su ostale iste, dok su drumovi izmijenjeni. Iako ime govori drugaĆØije, ovo bi prije bio remix prvog tracka, iako mozemo naiƦi na mnoge elemente drugog. Ako ne možemo niÅ”ta drugo reƦi, barem je zanimljivo.

03. Catch From Scratch (Hi-Fi Original) (6:01)
Definitivno najbolja stvar na cijelom singlu: poĆØetak kick, perkusije, sample vokala za koji se ne može razluĆØti radi li se o pjevanju ili govorenju. Stvar vrlo brzo otvara, postiže dinamiĆØnost, upadaju drumovi, hatovi, te je odliĆØno smjeÅ”ten taj sample nerazluĆØljivog vokala. S vremena na vrijeme javlja se melodija koja traje vrlo kratko, a oko ĆØetvrte minute gube se perkusije i ostaju samo bubnjevi. Usporava na tridesetak sekundi i onda sve ispoĆØetka, nabijeno pozitivnim ozraĆØjem vozi do kraja - uistinu odliĆØna stvar.

Jedino Å”to možemo reƦi jest da s nestrpljenjem oĆØekujemo izlazak dugo oĆØekivanog albuma ovog artista ĆØije ime i dosadaÅ”nji rad garantiraju kvalitetu i originalnost. Za one koji preferiraju Atmosa i njegov karakteristiĆØni sound, ovo je must hear.