Ovo Izdanje možete kupiti na sljedeęim online shopovima:

190

182

Vibrasphere - Lime Remixes - Digital Structures

Nakon drugog uspjeÅ”nog albuma (Lime Structure) izdanog na Digital Structures-u, jednom od najprestižnijih trance labelova, dolazi nam ovaj maxi singl kao nastavak priĆØe koju su nam priredili Rikard Berglof i Robert Elster, poznatiji pod imenom Vibrasphere. Sam projekt Vibrasphere ne treba mnogo prestavljanja, svojim su kvalitetnim uradcima osigurali svoje mjesto meĆ°u najrespektabilnijim artistima danaÅ”njice. Dovoljno je samo spomenuti i ĆØinjenicu da su radili gotovo sa svim uglednim projektima poput Son Kite, Atmos, Ticon i mnogim drugima. VeƦina njihovih izdanja nalazi se na ozbiljnim labelovima poput Digital Structures, Spiral Trax, Acid Casualties i njihove stvari su nezaobilazna komponenta u svim Å”vedskim progressive kompilacijama.

01. Newport (Son Kite Remix) (09:49)
Lagani melodiĆØni uvod koji nakon petnaestak sekundi prekida snažan i prodoran kick i vrlo topli bassline; prije nego Å”to se priĆØa poĆØne imalo razvijati upada mraĆØni flanger efekt nakon kojeg u isti trenutak dolaze ĆØinele. PriĆØu vozi i kratka lagana loop melodija koja polako otvara ovu stvar prema glavnoj temi. Na 01:30 min. nastaje kratki break u kojem ostaje samo ona melodija otprije. Polako se razvija nova melodija koja vozi, a odmah nakon dolaze hattice crash i polako poĆØinje glavna tema. Razvijanje teme popraƦeno je stringovima, definitivno vozi do pete minute gdje lagano nastaje break i upada vrlo nježna melodija koja traje gotovo cijelu minutu te daje poseban ugoĆ°aj cijeloj stvari. Slijedi opet ista priĆØa, no ovaj put sa joÅ” jednom melodijom. Tek oko sedme minute dolazi do toĆØke gdje se vraƦa ritam. Cijela se stvar zatvara na isti naĆØin na koji se i otvorila. Definitvno najbolja stvar na cijelom singlu, Son Kite joÅ” jednom dokazuje svoju originalnost i kreativnost.

02. Newport (Vibrasphere Mix) (08:37)
Gotovo isti, melodiĆØni uvod kao i u prvom remixu, no to ubrzo razbija ritam, perkusije, hattice i sve Å”to ide. Oko minute javljaju se bubnjevi, na cijelu priĆØu dolazi melodija koja daje posebnu ĆØar aranžmanu, a na 02:30 min. nastaje break i uletava, po meni, malkice housey melodijca. Break traje oko 30 sekundi i poĆØinje priĆØa prema temi. Možda malkice jednoliĆØno i monotono, vodi prema joÅ” jednom kratkom brakeu, ali iza toga sve kreƦe prema jednoj bogatoj slici upotpunjenoj raznim tribal elementima. Uz nekoliko brakeova, lagano uz isti ritam vozi prema kraju ali naravno uz onu originalnu melodiju. Vrlo dobar track, definitivno jedan od favorita.

03. Purple Floating (Cosma Remix) (07:58)
Kao i dosada, melodiĆØni upad koji traje iznad minute bez ikakvog ritma (do 01:15 min.), a tu melodiĆØnost prekida možda malo presirovi bassline za ovaj track. Pomalo mraĆØno, javljaju se kratki stringovi i hattice, break na 02:40 min. koji traje 30 sekundi; glavna melodija lagano dolazi do izražaja, nastupa break i ponovno mraĆØna slika koja prati ovu stvar. Javljaju se vokali koji su gotovo nerazluĆØljivi, vjerojatno govori "I wish you have", vozi do pete minute gdje opet ponavlja istu shemu kao i prije. Na mraĆØan naĆØin vozi do kraja stvari, no zadnjih 20 sekundi ostavlja mraĆØan i mistiĆØan odraz. Pomalo preagresivno, na trenutke se osjeti doza mraka.

04. Purple Floating (Tarek Mansur Remix) (07:40)
PoĆØetak je nježan, bez ikakvih melodija (napokon) ali zato s perkusijama i bubnjevima; ritam se javlja oko ĆØetrdest i pete sekunde, pomalo tehnoidan, a otvaraju se i hattice, vrlo mraĆØno. Dosta monotono, tek oko treƦe minute javlja se melodija. Bez puno promjena vozi prema kraju, tu i tamo se javljaju kakvi zanimljivi sampleovi, no nakon 06:20 min., polako nestaje ovaj sirovi ritam i cijela se stvar zavrÅ”ava glavnom melodijom. Zanimljiv aranžman, malkice pretehnodidan i mraĆØan, možda je ipak potrebno malo viÅ”e sampleova i kreativnosti.

Nakon dva albuma i ovog maxi singlea preostaje joÅ” da definitivno posluÅ”ate Stereogun na kojem se nalaze tri zanimljive stvari od kojih je jedan ambient remix San Pedra. Za sve koji prate ovaj dvojac, nakon albuma ovo je must hear, možemo jedino oĆØekivati Å”to nam novo pripremaju deĆØki Vibraspherea.