160

147

Vibrasphere - Lime Remixes - Digital Structures

Nakon drugog uspješnog albuma (Lime Structure) izdanog na Digital Structures-u, jednom od najprestižnijih trance labelova, dolazi nam ovaj maxi singl kao nastavak priče koju su nam priredili Rikard Berglof i Robert Elster, poznatiji pod imenom Vibrasphere. Sam projekt Vibrasphere ne treba mnogo prestavljanja, svojim su kvalitetnim uradcima osigurali svoje mjesto među najrespektabilnijim artistima današnjice. Dovoljno je samo spomenuti i činjenicu da su radili gotovo sa svim uglednim projektima poput Son Kite, Atmos, Ticon i mnogim drugima. Većina njihovih izdanja nalazi se na ozbiljnim labelovima poput Digital Structures, Spiral Trax, Acid Casualties i njihove stvari su nezaobilazna komponenta u svim švedskim progressive kompilacijama.

01. Newport (Son Kite Remix) (09:49)
Lagani melodični uvod koji nakon petnaestak sekundi prekida snažan i prodoran kick i vrlo topli bassline; prije nego što se priča počne imalo razvijati upada mračni flanger efekt nakon kojeg u isti trenutak dolaze činele. Priču vozi i kratka lagana loop melodija koja polako otvara ovu stvar prema glavnoj temi. Na 01:30 min. nastaje kratki break u kojem ostaje samo ona melodija otprije. Polako se razvija nova melodija koja vozi, a odmah nakon dolaze hattice crash i polako počinje glavna tema. Razvijanje teme popraćeno je stringovima, definitivno vozi do pete minute gdje lagano nastaje break i upada vrlo nježna melodija koja traje gotovo cijelu minutu te daje poseban ugođaj cijeloj stvari. Slijedi opet ista priča, no ovaj put sa još jednom melodijom. Tek oko sedme minute dolazi do točke gdje se vraća ritam. Cijela se stvar zatvara na isti način na koji se i otvorila. Definitvno najbolja stvar na cijelom singlu, Son Kite još jednom dokazuje svoju originalnost i kreativnost.

02. Newport (Vibrasphere Mix) (08:37)
Gotovo isti, melodični uvod kao i u prvom remixu, no to ubrzo razbija ritam, perkusije, hattice i sve što ide. Oko minute javljaju se bubnjevi, na cijelu priču dolazi melodija koja daje posebnu čar aranžmanu, a na 02:30 min. nastaje break i uletava, po meni, malkice housey melodijca. Break traje oko 30 sekundi i počinje priča prema temi. Možda malkice jednolično i monotono, vodi prema još jednom kratkom brakeu, ali iza toga sve kreće prema jednoj bogatoj slici upotpunjenoj raznim tribal elementima. Uz nekoliko brakeova, lagano uz isti ritam vozi prema kraju ali naravno uz onu originalnu melodiju. Vrlo dobar track, definitivno jedan od favorita.

03. Purple Floating (Cosma Remix) (07:58)
Kao i dosada, melodični upad koji traje iznad minute bez ikakvog ritma (do 01:15 min.), a tu melodičnost prekida možda malo presirovi bassline za ovaj track. Pomalo mračno, javljaju se kratki stringovi i hattice, break na 02:40 min. koji traje 30 sekundi; glavna melodija lagano dolazi do izražaja, nastupa break i ponovno mračna slika koja prati ovu stvar. Javljaju se vokali koji su gotovo nerazlučljivi, vjerojatno govori "I wish you have", vozi do pete minute gdje opet ponavlja istu shemu kao i prije. Na mračan način vozi do kraja stvari, no zadnjih 20 sekundi ostavlja mračan i mističan odraz. Pomalo preagresivno, na trenutke se osjeti doza mraka.

04. Purple Floating (Tarek Mansur Remix) (07:40)
Početak je nježan, bez ikakvih melodija (napokon) ali zato s perkusijama i bubnjevima; ritam se javlja oko četrdest i pete sekunde, pomalo tehnoidan, a otvaraju se i hattice, vrlo mračno. Dosta monotono, tek oko treće minute javlja se melodija. Bez puno promjena vozi prema kraju, tu i tamo se javljaju kakvi zanimljivi sampleovi, no nakon 06:20 min., polako nestaje ovaj sirovi ritam i cijela se stvar završava glavnom melodijom. Zanimljiv aranžman, malkice pretehnodidan i mračan, možda je ipak potrebno malo više sampleova i kreativnosti.

Nakon dva albuma i ovog maxi singlea preostaje još da definitivno poslušate Stereogun na kojem se nalaze tri zanimljive stvari od kojih je jedan ambient remix San Pedra. Za sve koji prate ovaj dvojac, nakon albuma ovo je must hear, možemo jedino očekivati što nam novo pripremaju dečki Vibraspherea.