home info Ťlanci recenzije galerije profili intervjui downloads linkovi forum mail impressum

Ovo Izdanje moěete kupiti na sljedeśim online shopovima:

prosjeŤna ocijena:
214

prosjeŤna ocijena:
202

Mukunga Umbura - Secret Vision - Inpsyde Media

Mukunga Umbura je Gil Mahadeva iz Brazila i ovo mu je prvi album na talijanskom Inpsyde Media labelu. Cover artwork je prosje√®an i bilo tko s malo znanja o grafi√®kim programima moŇĺe ga sam napraviti; a i font koji je koriŇ°ten za sve tekstove je katastrofalan. Sam album je po stilu neŇ°to Ň°to zvu√®i dosta sli√®no prvim GMS stvarima.

01. Deja Vu (7:47)
Odmah nakon minute sluŇ°anja prve stvari da se zaklju√®iti da je kvaliteta produkcije iznad neke ispodprosje√®ne razine na koju sam obi√®no navikao kad se radi o manjim labelima. Stvar se razvija u tipi√®noj full-on atmosferi na 144 BPM-a, no bassline je dosta slab i synth igra ve√¶u ulogu. Cijeli stil je poprili√®no acidolik i stvarno zvu√®i kao neki raniji GMS uradak. Stvar ne bi bila toliko loŇ°a da se moŇĺe izdvojiti neki zanimljiv element osim standardnih prenaglaŇ°enih i prejednostavnih high hatova i synth melodija. Tamo negdje na sredini javlja se nekakva glavna tema uz par breakova. Zvu√®i dosta solidno, no jednostavno je premonotono da bi me pokrenulo.

02. Alone (7:12)
Ovdje se ve√¶ nazire neki dublji bassline, a i perkusije nisu toliko loŇ°e. I stvarno ne bi bila loŇ°a stvar da kick nije tako tup i sirov. Ponovno se javljaju razna acidolika Ň°kripanja, no nakon Ň°to posluŇ°ate nivo kiselosti na kojem su neke danaŇ°nje trance stvari, ovo vam jednostavno zvu√®i smjeŇ°no. No, ova stvar ipak ima nekakvu dubinu i mogu re√¶i da bi relativno dobro odsluŇĺila svoju svrhu u nekom kiselom setu. Ako niŇ°ta drugo, fora je √®ut Ň°kripanje koje fadea s ljevog na desni kanal i obrnuto. ҆teta Ň°to takve stvari danas rijetko rade neka ve√¶a imena na ovoj sceni. Sli√®no kao i u prethodnoj stvari, sve je viŇ°e manje solidno.

03. Dream Reality (6:51)
Uvod u ovu stvar √®ak zvu√®i dosta originalno, a i synth melodija je dosta dobra. Stil je pomalo mekŇ°i, u startu naravno, sve dok ne uleti brutalno loŇ° beat (145 BPM-a) i high hatovi cjeloj stvari daju neku ajmo-rokaj-buraz-dimenziju. Synth melodija ovdje je jako dobra isto kao i razna Ň°kripanja. Na sredini se opet javlja melodija s uvoda koja je odli√®na, no na tupi beat i hatove se uklapa kao bejzbol kapa na srednjovjekovni kip. A tako nekako cijela stvar i zvu√®i.

04. Goa Transmission (7:18)
Ova stvar ima relativno dobar bassline i sve osnovne stvari su jako dobro napravljene. Clapovi i hatovi nisu previŇ°e naglaŇ°eni i synth melodija se super uklapa u cijelu pri√®u. Naravno, kao Ň°to ime stvari predlaŇĺe, napravljena je u nekom retro-stilu. No ipak, stare goa stvari nisu bile ovoliko kompleksne pa tako ova zvu√®i dosta dobro. Plesna je i ima dobar groove. Na nekoliko mjesta u stvari se dogode simpati√®ni prekidi tako da postoji neka dinami√®nost. Slobodno mogu re√¶i da je ovo najbolja stvar na CD-u, iako pred kraj stvarno pretjera.

05. Age-Old Totem (6:49)
Jako duga√®ak uvod i prenaglaŇ°eni high hatovi opet dolaze u ovoj stvari. Kao i u svim gore navedenim stvarima, javljaju se razna jednostavna Ň°kripanja i acidoliki zvukovi. Tamo negdje na sredini beat postaje agresivniji isto kao i Ň°kripanja od kojih glava boli. Negdje blizu kraja √®uju se zvukovi plemena kako lupaju o neki bubanj; naravno, sample je grozno uba√®en u sve to i nikako se ne uklapa u stvar. Sve u svemu jako loŇ°e.

06. Go Beyond (7:40)
Opet dublji bassline sli√®an onome u drugoj stvari, no ovdje se javljaju dosta dobri tribal elementi uz ve√¶ standardnu postavu perkusija i hatova. Naravno, ni Ň°kripanje nije izostavljeno. Tamo negdje na sredini javlja se nekoliko voice sampleova i uz Ň°kripanje se moŇĺe govoriti o nekakvoj dubini, no sve je to jako prosje√®no isto kao i ova stvar. Ipak bi na flooru uspjela odrŇĺati ljude na nogama.

07. Grandfather Peyote (7:20)
Zatupljuju√¶i beat se javlja i ovdje, gotovo identi√®an onome u tre√¶oj stvari, a sve naravno zvu√®i isto. No ovdje je uspjeŇ°no napravljena tema od kompresiranog acidolikog Ň°kripanja i zvu√®i relativno dobro. Na sredini se javlja prekid i cijela stvar se uspjeŇ°no mjenja. √ąuju se neki tribal bubnjevi i plemenska uzvikanja. No, naravno, stvar se vra√¶a na zatupljuju√¶u staru razinu i jedino Ň°to ostaje su voice sampleovi. Ako niŇ°ta drugo, u ovoj stvari je napravljen kakav takav pomak prema nekoj dinami√®nijoj strukturi, Ň°teta Ň°to nije uspio.

08. Something Left (8:13)
Presko√®it √¶u uvod i re√¶i da se ovdje javlja joŇ° jedan originalan tribal element, sve ostalo je ve√¶ vi√įeno, ali barem nema grozno naglaŇ°enih hatova, prve tri minute. JoŇ° jedna novina ovdje je neŇ°to Ň°to zvu√®i kao riff s gitare, no naravno na acidu. Isto tako se dosta naglaŇ°avaju povremena iŇĺivljavanja na bubnjevima koja bi zvu√®ala dosta dobro u nekom drugom Ňĺanru glazbe. Ipak, voice sampleovi blizu kraja ove stvari su relativno dobri i tako√įer bi uspjela odrŇĺati ljude na nogama.

09. Just Go and On (7:49)
Osim standardnih acidolikih zvukova, ovdje je bassline jako jako dobar. Ovaj put ozbiljno, dosta je plesan i dobro se uklapa u sve ostale elemente u stvari. ҆teta Ň°to do same sredine stvari nema apsolutno ni√®ega zanimljivog i vrijednog spomena. No, glavna melodija je dosta dobra i dinami√®na. Ajde, barem to.

10. Secret Vision (5:48)
Zadnja stvar je dosta sporija, 120 BPM-a. I nakon Ň°to odsluŇ°ate devet stvari koje znate da ne√¶ete prepoznati u nekom setu, pa makar posluŇ°ali album joŇ° pet puta zaredom, ovo je poslastica. No jedina svrha ovoj stvari je zapo√®injanje seta. Jer prebrza je za neki chill-out set, a prespora za full-on. Tako da gotovo i nema neku svrhu. Jer lakŇ°e je na chill od 72 BPM-a umiksati 145 nego na 120. No dobro, od svih gore navedenih stvari ova stvarno zvu√®i najbolje.

Zaklju√®ak ovdje je o√®it. Radi se o jednoj vrlo jednostavnoj formuli. Sama √®injenica da gotovo sve elemente koje √®ujete u ovom albumu moŇĺete prepoznati ve√¶ u prve tri stvari dovoljno govori o njemu. Nekada je stvarno teŇ°ko biti objektivan kada vam se glava raspada jer viŇ°e ne znate Ň°to re√¶i o nekoj stvari kada zvu√®i isto kao i ona predhodna. Jedina dobra strana na ovom albumu jest solidna kvaliteta produkcije, no ideje su svedene na nulu. Niti jedna stvar nema neke drasti√®ne izmjene i preokrete osim kojekavih jednostavnih efekata koji se mogu jednako dobro izvesti na nekom boljem CD-playeru ili mikseti. Ovaj album mi je prezentiran kao neŇ°to Ň°to zvu√®i kao stariji GMS, no nakon sluŇ°anja mogu samo re√¶i da ovo nema veze s tim. Sve u svemu, ocjena je ovakva samo zbog malo bolje kvalitete produkcije.