142

134

Promon - Funky Fumes - Inpsyde Media

Promon su Mikael Forsberg i Robin Gunning i ovo im je prvi album za talijanski label Inpsyde Media. Ovaj album je nastao zahvaljujuci natjecanju na psynews.org sajtu tijekom 2001 godine. Ovaj svedski duoje osvojio prvo mjesto i napravio album. Pa krenimo redom.

01. Tenk(0:59)
Ovo je samo kratak uvod u cjeli album, nema nikakvog ritma nego se samo cuju razni mracni i duboki zvukovi u pozadini.

02. Beyond Contact(7:21)
Opet mracan uvod uz par mracnih efekata. Kvaliteta produkcije je solidna no ono sto mi se odmah u pocetku svidjelo je originalan stil. Jako je mracan, dubok i bolestan. Slicno Hux Fluxu no mracnije. Cjela stvar se razvija jako dobro uz par odlicnih tribal elemenata. Pritom mislim na prave bubnjeve. Sve cini jednu jako zanimljivu cjelinu i tako se odrzava. Iako je sam beat dosta brz stvar sama po sebi nije prebrza i puno je paznje posveceno davanju mracne atmosfere, cak je i cover cda napravljen u jednom mracnom stilu. Negdje na sredini stvari se javljaju bolesni efekti i vise manje se sve tako odrzava do kraja stvari. Najbolja stvar na cdu, jako inovativno.

03. Xenondorf Cooling Fan(9:50)
Stvar pocinje sa jako mracnim tribal bubnjevima uz par voice sampleova. Beat je dosta brz no kao i u prethodnoj stvari nemate takav osjecaj jer je sve ostalo puno sporije. Stvar se ne mjenja previse sve do trece minute kada se javljaju voice sampleovi uz jednu simpaticnu melodiju, no pozadina je vise manje ista. Tek na sredini se glavna melodija mjenja uz par novih efekata no sve je vise manje nepromjenjeno. Par minuta pred kraj se jos javljaju zvukovi baloncica vode uz par voice sampleova koji su izmjenjeni na nacin slican kao kada netko scratcha po ploci i usporava ju. Zvuci simpaticno no kad znate na kako lagan nacin je to postignuto onda bas i nije tako zanimljivo. Iako je stil odlican ovoj stvari ipak fali nesto.

04. Slemvext(Ft. Jenova Project)(9:12)
Stvar pocinje sa djecjom pjesmom. Dosta cudno i smjesno no nakon toga pocinje pravi beat i tribal bubnjevi koji se inace nalaze u skoro svakoj stvari na cdu. Nakon nekog vremena opet se javlja djecji zbor koji pjeva: It's a mushroom, It's a fungus, and it's growing all around us and among us" sto je dosta cudno i smjesno ali ipak zvuci ok. No nakon djecjeg zbora se javljaju Mikael i Robin i pjevaju te iste rijeci i to katastrofalno. Tako katastrofalno da jednostavno stvar vise nema nikakvog smisla. Iako stvar ima odlicnu melodiju u pozadini sa odlicnim efektima koje sam dosad imao priliku jedino cuti u hux flux stvarima jednostavno je potpuno upropastena sa glasovima Mikaela i Robina.

05. Defined Inside(8:05)
Stvar pocinje sa voice sampleovima i tribal bubnjevima no ovaj put uz jako mocni efekt koji se proteze kroz cjelu stvar. Stil bi bio slican Ninja/Neuromotor stilu i odlican je, stalno dize cjelu stvar gore dolje. U pozadini se javlja jedan malo slabiji high hat. Ovdje se moze primjetiti da kvaliteta produkcije nije skroz na nivou no opet je stil dovoljno inovativan da to mogu zanemariti. Stvar se ne mjenja previse do kraja no dovoljno je kompleksna za razliku od nekih prijasnjih stvari. Solidno.

06. Trolltyg(7:04)
Na pocetku se javlja jako brzi beat uz naravno, tribal bubnjeve koji su ovaj put isto tako puno brzi no nakon sto ste culi 4 stvari koje pocinju na isti takav nacin malo postaje zamorno. No ova stvar ipak ima odlican beat i high hatove. Tribal bubnjevi ovdje stvarno dolaze do izrazaja i cjela stvar vozi super sve do neke dvije minute pred kraj kada se beat totalno mjenja i usporava. No nakon par voice sampleova vraca se natrag na onaj prvotni ritam i stvar vise manje zavrsava bez previse promjena. Jako brzo i plesno no opet sve u svemu jednostavno ne odstupa previse od ostalih stvari.

07. Gnillevart Emit(7:59)
Stvar krece sa dubokim basom, high hatovima i par efekata u pozadini. No nakon tri minute se javlja ogromna kolicina skripajucih efekata koji zvuce odlicno. Iako pozadina vise manje ostaje ista efekti zvuce odlicno. No ovdje na moje iznenadenje dolazi synth melodija po prvi put na cdu i daje malo drukciju atmosferu. Nakon nje se javljaju meni osobno jedni od najboljih voice efekata ikad. Tesko ih je opisati no mozete ih cuti u puno stvari od alien projecta i hux fluxa. Synth se zadrzava sve negdje do dvije minute pred kraj kada ritam nakratko prestaje biti konstantan. Ova stvar mi je jedna od najboljih na cdu zbog syntha, par breakbeat ritmova i odlicnog voice efekta

08. Bruno Bandit(7:33)
Opet duboki bass, nista previse razlicito od ostatka cda. Malo vam postaje zamorno kada su sve stvari ovako slicne. Efekti ovdje su super s tim da ima jedan jako zanimljiv loop u pozadini no osim toga stvar je vise manje kao i sve ostale.

09. Throbbing Hobbits(8:27)
Ova stvar je pobjedila na natjecanju na psynews.org sajtu i zahvaljujuci njoj je napravljen ovaj album. Bass je puno losiji nego ostale stvari na cdu no ovdje prevladava brdo raznih efekata. Stvar je krcata s njima i sve ostalo se vise manje baca u drugi plan. Odlicna melodija i naravno neizbjezni tribal bubnjevi cine ovu stvar najbolju na cdu uz Beyond Contact.

10. Structured(2:06)
Kratki outtro bez ritma. Slicna prvoj stvari. Razni mracni zvukovi se javljaju u pozadini i to je vise manje to.

Cjeli album ja najbolje slusati u komadu jer su sve stvari vrlo slicne. Mozda se cini zamorno no na ovom albumu cete naci hrpu novih zanimljivih ideja. Istina je da je album dosadan na trenutke no opet ima par stvari koje zasigurno mogu svoj posao obaviti na flooru. Sve u svemu, solidno izdanje, pogotovo zato jer je rijec o amaterskom radu.